Medyada Şeffaflık Eksikliği

Medya alanındaki şeffaflık eksikliği ciddi bir sorun olmaya devam ediyor ve maalesef pek çok marka yöneticisi bunu aşmak için yeterli donanıma sahip değil. EMM gibi uluslar arası düzeyde genel kabul görmüş medya denetleme uzmanlarının yüksek düzeydeki bilgi ve tecrübelerine duyulan ihtiyaç, işte bundan kaynaklanıyor.

Bu, her ülkede gündemde olan bir konu olmakla birlikte pek çok ülkede ise çok önemli bir sorun olarak karşımıza çıkmakta.

Müşteriler ise şeffaflık eksikliği sorununun hâlâ var olduğunu ajanslarının basitçe kabul etmeleri yönünde değil de, para iadesi sorununa yönelik çözümlerin medyadan gelmesi yönünde sabırsızlanıyorlar.

Daha ayrıntılı bilgi için:

 
Medyada Şeffaflık Eksikliği