Basında EMM

Medya sektöründe sürdürülebilirlik

Yayın tarihi: 08/06/2012

Pazarlama dünyasının sürdürülebilirlik ile ilgili toplantısına katıldıktan sonra, sürdürülebilirliğin bulunduğumuz yerde, kendi çevremizdeki etkileri üzerine düşünmeye başladık, çünkü herkesin bu önemli konuda bir fikir sahibi olması gerekiyordu. Devamı…

Medya denetlemesinin neden ciddiye alınması gerektiğinin 5 sebebi

Yayın tarihi:07/02/2012

Dünyadaki birçok pazar için söyleyebiliriz ki, reklam verenlerin medya yatırımlarından elde ettikleri geri dönüşlerin değerlerinin yeterince kavranmasına daha fazla dikkat çekilmelidir. Bu yönde her geçen gün gittikçe artan bir gereklilik izlenmektedir.

Fakat pazarlama, finans ve özellikle satın alma bölümlerinin pek çok medya anlaşmasındaki mekaniğe ve şeffaflık eksikliğine odaklanması, özel bir yardım gerektiği anlamına geliyor. Devamı

 

EMM medya denetimiyle değil, yönetimiyle ilgilidir: Stephen White

Yayın Tarihi: 23/01/2012
Noor Fathima Warsia
 
Küresel bir Medya Yönetimi, Performans ve Denetleme Danışmanlığı firması olan EMM International, Kasım 2011’de EMM Hindistan’ı faaliyete geçirerek bu pazara da resmi bir giriş yaptı.

Stephen, şirketin pazarda daha fazla medya denetleme oyuncusuna yer olduğu yönündeki inancını yineledi. “Denetleme sözcüğünden hoşlanmıyorum,” diyen White şöyle devam etti: “Denetleme kulağa polis gibi geliyor; biz bir medya yönetimi şirketiyiz”dedi. Devamı…

 

Google+ kitleleri yakınlaşmaya zorlayabilir mi, hatta bunu istiyor mu?

Yayın Tarihi: 28/07/2011

Google+, hâlihazırdaki başlıca işlevinin kendisiyle ilgili tartışmalara ev sahipliği yapmak olması gibi kaçınılmaz bir sonuçla, şu anda ilk dalga müşterilerin ilgi alanında. Öyle görünüyor ki Google+’ın başarısı, yerini almaya çalıştığı unsurlarla bütünleştiği takdirde garantiye alınabilir. Devamı…

 

Bu ayın başında yayımlanan OFT (Adil Ticaret Bürosu) raporunun ardından EMM’nin reklam verenler için

Yayın Tarihi: 23/02/2011

Reklam verenler, açık hava reklam kampanyalarını tamamen şeffaf bir süreçte, en yüksek etki ve maksimum verimle gerçekleştirmeye ilişkin gerçeklerle ilgili daha iyi donatılmalıdır. Eğer OFT bulgularını nasıl avantaja dönüştüreceğinizi bilmek istiyorsanız lütfen stephen.white@emminternational.com 
adresinden bizimle iletişime geçiniz.

 

Digital Boutique için sırada ne var?

Yayın Tarihi: 01/06/2010
Oliver Orchard, 
EMM International Üst Düzey Müşteri Yöneticisi


EMM International, İngiltere’de i-Level çöküşünün ardından hızla güçlenen uzman “Digital Boutique” ajanslarının geleceğine yönelik bir çalışma yürüttü. Devamı…

 

Paranızın ne kadarı BOŞA GİDİYOR!

  Yayın Tarihi: 16/11/2012

Reklam verenler için medya planlama şirketler artık vazgeçilmez birer iş ortağı konumunda.Medya yatırımları için ayrılan milyon dolarlık bütçeler yöneten medya planlama şirketler, reklam veren için olduğu kadar reklam mecraları ve reklam ajansları için de oldukça kritik bir öneme sahip.
Yazının devamını okumak için lütfem buraya tıklayınız...

Basında EMM